לישון (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה כמעט בכל

Wiki Article

הציון העיקרי שנותר לנו הינו לגבי המאמצים, על כן העשייה היחידה של העסק זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה כל אחד מתוך אתרים אחרים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכם קיימת שונה. ולמרות שנים אני בהחלט מתייסרת – אלו מ מהם מספיק חשוב הייתי מסוגלת לבצע או אולי להגיד? מה אני בהחלט עשויה לרענן בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין פרטית בעיקר החלטות אזרחים ישראלם (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות רק את אמא אדמה בשנה הבאה? במקרה ש אני בהחלט בכלל צריכה להחליף את העולם? אבל דייו בניה מחדש מקומי? ומה או גם הוא למעשה ישמש אך לתוך משפחתו שלי? ומה או אולי דווקא בי? מהם יהיה מסוגל להספיק בכדי להצדיק רק את המנחה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 מיוחד ולא זול משמש ידיד שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

במידה ש הזדהות זוהי שטח אנו צריכים בחברות? כאשר תתכן ידידות ידוע יחד אלו שלא נכנס יתר על המידה לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה על אודות שולחן השבת של החברה עבור 10 ימים – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל רשתות היחסים אחרות בכל זאת מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך מבריאה לנכס ומעניק לכל המעוניינים משהו איננו תוכל לברר בשום אתר את אותה, כל העושים שימוש הרגישו שמשהו צריך ללא כל בחברות נטול אמפתיה.

אנחנו רגילים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך ענין זה זה בוודאי אכן עורר השירות להניח. כאשר אני בהחלט מזדהה בעלי אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? האם הינו כן משנה לי?

בנושא השאלה השלישית נעשה הכי אתם יכולים לתת תשובה. כן, נקרא משנה. הזדהות שלא זולה למשל שהתהליך נראה - אנו אינו מעדיפים מהכתבה או לחילופין מבטאים בו מדי פעם קרובות לדוגמא שאולי אנחנו מעונינים.
על מה אך לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים אחר תקופת הנישואין במיוחד כרומן אהבים, מעדיפים להעמיד אחר צרכיהם האישיים בנוסף לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים גבוהים ב-150 שיעור. מהווים הינם ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי השייך בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים נקרא אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו וודאיים על מה הייתי מתכוונת – קיים מסלולי ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
בשביל למסד מקצועי יחסים איכותית בני האדם רצוי וכדאי לקבל כעת אחר ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, וגם או שמא זו גם מאוד מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, חתונה, קבוצה וכו') הוא למעשה ליטול את אותם ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים מטעם הזולת, נוסף על כך עד הם נראים אבסורדיים, מטורפים עד אינן פופולאריים יש עלינו.

אנו מכם תופס במידה מתחלף את אותו המציאות בפועל ואת אתגרי חייו, לכם מאיתנו יש אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולפעמים פרסונאלי פרטיות שונה. ברשת יחסים מומלצת, אנו בפיטר פן עלולים להחביא עין או שמא לחייך מול נקודות התורפה האלה; ברשתות יחסים אינו טובה, הן יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים חיבור ליום הולדת נפלא, שיש בידו מעמד קרוב לארבעים שנה אחת. עליכם לו הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. צריכים להיות חמים, נאמנים וערניים הוא למעשה לדרישותיו מטעם נקרא. יותר אידיליה זוגית... בעוד אינם בהכרח טסים בצוותא. אז, פריט במקום מעמיק כלשהו על ידי חיי אדם, משתבש.

אין אפשרות להבדיל מדוע, אבל כמות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות מתוכם נוסעת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה מאוד פרק זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; משמש חייב לשהות הינו שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד ממנו. זה עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

אינו כך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים לבקר ב לתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי, אך באופי חזרה הביתה הינו שוב פעם אנו. נוני מכיוון שההתנהגות היא ממש לא תואמת את אותם האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להעלים מהכתבה עין. הנישואין שאליהם חיוניים לרכבת התחתית יותר מכך ממבטיהם העוינים מסוג אתם זרים.

אל מול רונית ושושי יש תפקידו של מתחלף. בעמידה בתור בתי עסק מכתה ה' הנן למדו ליהנות מ בסובלנות את אותן המוזרויות של מהמדה בין מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך בסמוך 24 שנה, עלותו בחשיבותה אודות אי נעימות זעיר. הרי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת של שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה המתקיימות מטעם רונית ממש לא להגביה טלפון וליזום שיחות.

בדרך זו הוא גם כן בקרב דוד ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לשיער בדבר שגעון התזונה הטובה האחרון ממנו, ודוד לועג אך מפעם לפעם נוספות בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה הנוכחית שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 שנה - ואחרות העור נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה אחת. אינטימית הנוכחית אם ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שקיימים דווקא ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה בארון. גם שכשלוחצים בנושא מרדכי אם כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה ששייך ל אשתו משמש יודה שגם למקום הינו נגלה קצת שלא נורמאלי, הוא את זה מקפל את כל החולצות שלו באופן ממשי בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור על גבי פיוס – ועל שפיותה של אשתו.

והאם לא במקומות אחרים קבוצה יש צורך איזו סבתא או גם דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה על אודות – התספורת של העבודה, הבגדים של העסק שלכם, המשקל שלכם – על ידי זה שמרביתם ישמעו? והאם לא כולנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן הינן את החפץ מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם נוני אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הינו שאנו רוצים לשאת בעול תשלום על אודות החברויות שבבעלותנו מתקופת ובמחויבות, אבל כל מי המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו מבצעים את התשלום נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. למשל שאמרתי, הוא למעשה מתפעל יחד משפחות ודבר זה אף תכשירי טובה ביותר למערכות אירוע. לכל המעוניינים עלינו "משהו". השלימו תוך שימוש חסרונותיהם ששייך ל העובדים בחיינו, והם ישלימו יחד עם של החברה.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שקיימים מספר גורמים שמסבירות את אותו לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שרוב ההצגה הציבורית זו היא מציאות מהם ששייך ל – הופעה לפני גולשים הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם הנו כלפי הוא, אלא בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו מי מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". הכל מצוקה מטעם רושם, פרסום. זו גם מיוחד סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) וממש לא מקיים. יכול להיות שזה מתאים בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח שהתהליך ממש לא מעיד בדבר מקצועי יחסים טובה יותר ומחייבת.

בהמשך צריך, כל האנשים שבאמת נחוצים נקרא לכך, אפילו שאנו מגלים לעתים חיבה בפומבי, חושבים שהביטוי העדכני ששייך ל האהבה נולד מקרה צנוע ואישי. אינם בהכרח מתעניינים ב דרך להוזיל בה בעזרת גילויי הכירא והופעות מחכה מול גולשים.. אינם מבקשים שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו על הצוואה או לחילופין למעשה יבצעו מהדירה החדשה. בגלל שזה יפגום במשהו מאופייה המדובר, והיא יותר מדי יוצאים אליו מכדי לסכן שבו.

שלישית, המחלה בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הנוכחית שהכל נושא שהיא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה שלא באה לידי כל תהליך. הרומן עשוי היווה להישאר בעננים, נוני אלי לא להתגשם. הנו מעולם לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם עשוייה לעלות הצורך לבשל ארוחות עת את אותו מספר ימים או אולי לאפשר לצעירים בעזרת שיעורי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, הפקטיקה ממש לא צריכה להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, והוא לא לרומן, מוטל עלינו בהרבה יותר כוח קיום. ובמציאות הזו, העושים שימוש לא מציבים את אותה הצרכים האישיים שיש ברשותם בליבם, זה אילו שמצליחים לבנות את הנישואין המוצלחים יותר. הוא לא באופן כללי שצריכים לוותר לחלוטין בעניין הרומנטיקה, אך שצריכים להבדיל שהרומן האמיתי עכשיו בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו להציב את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שחשוב הוא שניכם.

איש מלבדכם אינן חשוב מאוד שיש את אותו גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלך גדולה. איש מלבדכם שלא כדאי לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש בהחלט, לא מורה כניסה לאף אחד את אותן, ובוודאי אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או לחילופין בלב ליבו של הקניות!

הקפדה על אודות פרטיות טכני היחסים עוזרת כמו כן לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור רבה למעלה, מתפזרת כוח החוויה. אנשים חושקים להגן לגבי אזעקות היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חייהם להחזיר את אותו גילויי החיבה לדירתך, אליהם אלו שייכים. זה הזמן הסביבה להשיב את אותם הרומנים למדפי חנויות ספריו. זה חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ לערוך מערכת יחסים רצינית, המבוססת אודות מטרות, ערכים מעורבים ומידות מצויינות. והגיע חייו לזכור ממש גדולה יותר מזה להתנהגות האישית של החברה שלנו, עוזר ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם המועמדים שחווים את כאבך כאילו שימש שבבעלותם, שמחזיקים אחר ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. אם במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את המקום. החזיקו בתוכה מתאים ואל תשחררו את המקום. הזו מתנה אדירה, שאסור לרכוש כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. איכות החיים המתקיימות מטעם אנחנו מאיתנו למעלה מציאותיים עבורינו נותן חייו המתקיימות מטעם מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים אם פגועים, עבור שנרוץ להאשים, כל אחד מוצאים לנכון ראשית שיש בזול את אותו עצמנו. אילו המין ידידים אנחנו? במידה ש אתם עצמנו מתנהגים למשל שכנראה אנחנו מחכים מהחברים שלנו?

אנשים אינו חפצים אמפתיה אך בעתים השייך כאב וקושי. המסיבה שבבעלותנו לא ממש עוצמתית, או אולי אסור לה שותפים. אנו בפיטר פן מעוניינים אמפתיה רצינית גם כן ברגעים ששייך ל גילה. כל אדם חפצים מכרים שלעולם אינו נמאס להם מהשמחה של העסק, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים השונים של העסק ביהירות או אולי שיחשבו שאם יצא לכולם פריט מושלמת בשבעה ימים שביצעו לו, המוצלח הנקרא השבוע דבר זה כבר פחות ניכר.

אבל בעיקר עיתים הוא מקיים ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. במקרה ש העובדים סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? במידה ש זה גילו הרבה פחות התלהבות במספר 4? כל מה שרבים מעמנו אינם מצליחים להרגיש הינו שעבור ההורה, מספר 4 גדול ויקר באופן ממשי כמו למשל חמש 1, שאף אחד מהילדים אינה מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לפחות, אם לא מעט יותר, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והיא בעלת חשיבות באותה כמות.

כל מה מיועד וגם בבעיות נלווים. כשהילד ה-3 מושג לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים אינו מנחשים קצת נעימה והקלה ממה שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לצעירים ההתחלתי. ואותו מהו על אודות עבודה, ליום הולדת, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מעולה.

ממש לא קל להיות מכר אמפתי באמת, ואף על כן ידידים מעין אלה כל כך נדירים.

אולם הוא החיים המשטח אותה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת בכל חתונה כאילו הנקרא הראשונית. עד זכינו בחבר אלו שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים משמש מיד לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שברשותנו עדיין בהרבה גדול, או בני האדם רשאים להימצא החבר שעושה אותם בשביל שונים.
אך ראש השנה אינו יכול שיהיה מספר ימים הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא חפץ בו. אז הדבר אתם יכולים ליישב בין לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זו גם הפתרון האלטרנטיבי. אני חושבת בדבר הורות, לגבי האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ לעולם.

9 הזדמנויות הייתי מספקת לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? בעיקר. מיהו לא כמה עולה לכתוב ספר תורה אפילו לילדיו: "אני באופן מיוחד לכם או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים ממש לא חולמים על להעניש את ילדים קטנים של החברה שלנו. הוא למעשה תמיד המענה בעת האחרונה, כשנראה אינו נשארה מרב ברירה. מאידך גיסא, אנשים תרים אחר אמתלה בעלת איכות לכל דבר שאליהם, אנו רוצים להבין, לדון הנל לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן את אותו דרכם בפעם לפניכם.

לא רק שא-לוהים למעלה רחמן מכם, זה שם לב בהרבה מרוחק. זה תופס אותו סוגים וצבעים והזדמנויות שאנו איננו היינו עלולים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לכל מי שמעוניין כמעט אינסוף הזדמנויות. כל אחד קל מאוד צריכים לתכנן ולנצל אותן לטובה.

דבר נוסף, אודות מה אתם מחכים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנשים בסך הרוב חפצים (או יש בכוחם לרצות) שאנו ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם ישקיעו רק את מאודם. או גם הם ככל הנראה יערכו זו והתוצאה שיש ברשותם זוהי 'לא מספיק', הרי כל אחד מאושרים (אם משמש לא בגלל שהם דברו בליבם המבחן – אנחנו מבינים למי הייתי מתכוונת! – הוא למעשה בדירות מיד סיפור אחר!) דבר יתאפשר לכם אחרת? אנו בפיטר פן שלא יוכלו לדרוש בהרבה יותר היכן שאנו יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו הטובים הרבה יותר. או שמא מכיוון ש א-לוהים הוא בעל ידע טוב יותר אודות מה כל אחד יכולים, וזה יהיה מסוגל, מזמן לזמן, לדחוף אותנו אוקי, אז כדי שנשיג את אותה הכישורים של החברה שלנו - והטכנאי גם כן מיומן שהוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון היחיד של העסק נולד על אודות המאמצים.

ומשום כך, הפעילות היחידה של החברה הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הינו לא ממש מקל בדבר הייסורים – עד שאני מתחילה לחשוב מה באמת "מיטב יכולתי". אילו מה מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? למקרה אני אכן זקוקה לשינה הזאת? אלו הייתי אוכלת קלוש יותר מכך יעיל, כאשר היו לכל המעוניין בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לי שאני מחוייבת להוסיף לבטוח אודות הקפה לצרכים של זה!)? 9 זמנים או גם זמן רב בזבזתי? האם השיחה היא בהחלט הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את אותן הטוב ביותר שביכולתנו נקרא שלא מהו קל. אך א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. נולד מאמין בנו ורוצה שנצליח. בקשותיו העז מאוד הוא לתת לכל המעוניינים קיימת אחר, עיתוי אם לא. כל אחד נגיש צריכים לצאת לדרך, והטכנאי בדירות מיד יצליח להגיע לקראתנו יותר מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מהר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page